Friday, October 3, 2014

FEAST OF ST. FRANCIS OF ASSISI (YEAR A)

LUKAS 10:17-24. Unsa man ang atong makat-onan gikan ni San Francisco sa Asis? Si San Francisco nag-ingon: “Napuy-an ko ang mahugaw nga kinabuhi. Kon ang Dios naghimo kanako nga mapuslan, nan bisan kinsa pwede Niyang gamiton sa Iyang katuyoan.” Dinhi gipasabut ni San Francisco nga ang Dios magdapit sa tanan, apil ang mga makasasala, nga mahimo Niyang instrumento sa pagpadayag sa Iyang gugma. Nindot kon matag usa kanato mag-ampo uban ni San Francisco pinaagi sa pag-ingon: “Ginoo, himo-a ako nga instrumento sa Imong kalinaw. Kon dunay pagdinumtanay, patanuma ko’g gugma. Kon dunay napasakitan, padalha ko’g pasaylo. Kon dunay kalibog, pasabwaga ko’g pagtoo. Kon dunay kalisdanan, patanuma ko’g paglaum. Kon dunay kangitngit, padalha ko’g kahayag. Kon dunay kagul-anan, pasabwaga ko’g kalipay.”