Tuesday, September 27, 2016

WEDNESDAY OF THE 26TH WEEK IN ORDINARY TIME


LUKAS 9:57-62. ANDAM BA KITA NGA MOSUNOD KANG KRISTO KARON UG SA TANANG HIGAYON? Dihay gustong mosunod kang Hesus, apan siya miingon, “Sir, mouli una ako aron paglubong sa akong amahan.” Diha puy lain nga miingon, “Mosunod ako kanimo, Sir, apan tugoti una ako pagpauli aron pagpanamilit sa akong banay.” Tabla ra ni nga miingon, “Mosunod ko, pero unya na.” Dili ba ingon ani man usab ang daghan kanato. “Magbinuotan ko, pero unya na inig kahuman nako’g binuang.” “Mosimba ko, pero unya na kon magluya nako.” “Moalagad ko sa Simbahan, pero unya na kon moretiro nako.” Kini nga matang sa batasan dili makalipay sa Ginoo. Kon gusto kita mosunod kaniya, buhaton nato kini karon dayon, dili unya, dili ugma. Sakto ang pahimangno: “Satan’s greatest lie is, “You have plenty of time to get right with God.”

No comments: